Monday, July 11, 2005

نوشی تنها نیست...


[سرزمین آفتاب][خوابگرد][مجید زُهَری][پناهندگی][حضور خلوت انس][سایه آبی][زن‌نوشت][نفطه ته خط][گوشزد، ملکوت][پابرهنه بر خط][فروغ][یک قطره][کاکتوس تیلا، مختصر][کتابچه][من در غربت][گیلیران][ساغر][میترا][سیبستان][خانم حنا][افسون فسرده][فراز][سایه][گل خونه][MEGANIT][غریب تندرست][آلوچه خانوم][Feminist Guy][سوسک‌‌نامه][تردید][ایزدبانو][گل‌های ما][طوفان][عاقلانه][دنیای یک ایرانی][Dizzy Rocker][خاطرات من در هامبورگ][سامانیس][مامهر][فانوس][کوروش ضیابری][لندنی][گل‌های آفتاب‌گردان][مهرواژ][خلوتگاه][روزهای نگین][کوزه خانوم][یک کرمانشاهی][ساده‌تر از آب][اتاق بی‌حریم][فراموش‌خانه][Splinter Cell][زندگی][شبح][بانوی اردیبهشت][ITiran][دنیای کوچک من][در جستجوی کلمات][دلزده از دلزدگی][جوانه، آلیس در سرزمین عجایب][انتخاب زنان][الهه‌ی مهر][نیلوفر آبی][دخترم آیسان][در جدال با خاموشی][خانه‌ی دوست...][چاپ اول][چایخانه][من و بی‌مخاطب نوشته‌هایم][قهوه تلخ][عزیزدوردونه][من و ام اس][وحی شبانه

1 Comments:

At 3:41 AM, Anonymous reza said...

(نوشی و پدر جوجه ها)



تب "نوشی و جوجه هایش" این روزها داغ است. به هر وبلاگ و وب سایتی که سر بزنی خبر از نوشی و

جوجه هایش هست. البته طبق آخرین خبرها چند روزیست که نوشی هست اما از جوجه هایش خبری نیست. بسیاری از دوستان وبلاگ نویس با ایشان ابراز همدردی و همدلی کردند که جای تشکر دارد. حتی بعضی از عزیزان برای کمک به نوشی اعلام آمادگی کرده اند.



"هموطن ها ، اعتراض ، انتخاب زنان ، بلاگ نوشت ، سرزمین آفتاب ، Splinter Cell ، PinkFloydish" تعدادی از دوستانی هستند که به نوشی و جوجه هایش مطلب داده اند. "خبر چین " هم لطف کرده و لیستی از حامیان و طرفداران نوشی و جوجه هایش تهیه کرده است.



حالا این نوشی کیست و کجاست و آیا وجود خارجی دارد یا یک شخصیت مجازی است؟ نمی دانم.

در این مورد اطلاعی ندارم و کاری هم به حقیقی یا مجازی بودنش ندارم. حرف من چیز دیگریست:

ایکاش وبلاگی هم با عنوان "جوجه ها پدرتان اینجاست" وجود داشت و نویسنده ی آن پدر جوجه ها و همان همسر نوشی بود. ایکاش حرفهای پدر جوجه ها هم جایی گفته و نوشته می شد. حتما این پدر سنگدل هم حرفی برای گفتن دارد. حرفی برای دفاع از خود در دادگاهی که حاکمان آن کاملا یک جانبه و از روی احساس محکومش کرده اند. لطفا از نوشته های من دلخور نشوید و بد برداشت نکنید. درست است که من از جنس مخالف نوشی هستم اما دشمن نوشی نیستم. فقط میگویم عجولانه قضاوت نکنید و یک طرفه به قاضی نروید.



در جامعه کنونی ما، از این نوشی ها و پدران جوجه ها زیادند. گاهی حق با نوشی هاست و گاهی هم با پدران جوجه ها. اما همیشه حق با جوجه هاست. به نظر من همان اندازه که پدر جوجه ها ظالم است، نوشی ستمکار است. تفاوتی میانشان نیست. هر دو مقصرند. هم جرمند.



شاید اگر نوشی نیمی از وقتی را که صرف نوشتن خاطرات تنهای اش با جوجه ها می کند، به فکر

برطرف کردن مشکلات زندگی با پدر جوجه ها بود، امروز به جای وبلاگ نوشی و جوجه هایش، خوانندهء وبلاگ "قدقد، قوقولی و جوجه ها" بودیم.



به امید روزی که همهء جوجه ها در کنار پدر و مادرشان زندگی کنند.

 

Post a Comment

<< Home